Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 16:20:34 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04365 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Siniküla, Pilpa tee 15, Tartu maakond, 
Tartu vald, Siniküla, Pilpa tee 15, Tartu maakond, Tartu vald, Siniküla, 
Pilpa tee 15 (Üksikelamu, Septik, imbväljak, Tuletõrjevee mahuti) ja soovib 
teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Arvamuse avaldamine ehitusteatise eelnõule. Tartu 
Vallavalitsus on alustanud Tartu vallas, Sinikülas, Pilpa tee 15 (kü tunnus 
38301:004:0077) planeeritud kanalisatsioonirajatise ehitusteatiste menetlust 
avaliku menetlusena. Pilpa tee 15 maaüksusele on esitatud ehitusteatis, 
millega soovitakse rajada reoveepuhasti ühepereelamus tekkiva reovee 
puhastamiseks biopuhasti + imbväljak lahenduse näol. Ehitusteatises on 
esitatud seletuskiri koos asendiplaaniga. Imbväljaku rajamisega kaasnevad 
kitsendused joogiveekaevu rajamise osas 60m ulatuses. Kui vastav 60m tsoon 
ulatub naaberkinnistule, tuleb küsida kinnistu omaniku nõusolekut, mis 
näitab, et kinnistu omanik on teadlik tema kinnistule ulatuvatest 
kitsendustest. Antud juhul ulatub joogiveekaevu rajamise keeluala Pilpa tee 
14, Pilpa tee 13 ja Rootsi-Laeva-Siniküla tee maaüksustele. Lähtuvalt 
eeltoodust alustati ehitusteatise menetlusega avatud menetlusena ning 
kaasatakse maaüksuse omanikud, kellel on õigus avaldada arvamust 
planeeritava tegevuse kohta – imbväljaku rajamine ja sellest tulenevad 
kitsendused naaberkruntidel (joogivee kaevu rajamise keeluala). Sellest 
tulenevalt palume Teil avaldada oma arvamust ehitusteatise eelnõu kohta 
(hiljemalt 02.02.2025) Ehitisregistri keskkonna kaudu (e-kirja teel 
aadressile [email-masked]). Mitte vastamise puhul eeldame, et olete 
nõus ehitusteatise eelnõuga, mis loetakse teavitatuks. Lugupidamisega, Taavi 
Paat Ehitusspetsialist

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27244797> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (TAAVI PAAT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister